ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОНАННЯ КОМП'ЮТЕРНО-ГЕНЕРОВАНИХ ВПРАВ ІЗ ПРЕДМЕТА «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ФАРМАЦІЇ НА ОСНОВІ КОГНІТИВНИХ ПРОТОТИПІВ
Анотація
У статті представлено розроблену технологію навчання. Показано ефективність представлення навчальних декларативних знань на основі прототипів когнітивних структур людини для підвищення якості трансферу знань у системі студент-комп’ютер. Результати підтвердили гіпотезу про якісніше та швидкіше засвоєння навчальних декларативних знань із предмета, представлених у вигляді прототипів когнітивних структур людини. Побудована лінія тренду на діаграмі успішності студентів контрольно та експериментально груп протягом десяти занять засвідчила стабільне прискорення нарощування рівня засвоєння знань студентами експериментально групи відносно контрольно , а також поліпшення загального рівня академічно успішності.
Повний текст:
ТУТDOI: http://dx.doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.4.3832
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##