ПРОГРАМА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ. СТРАТЕГІЯ, ПОСТІЙНА ТА ЗМІННА СКЛАДОВІ

O. P. Mintser

Анотація


Розглянуто питання програми інформатизації вищих навчальних закладів медичного напряму, впровадження технології змішаного навчання з метою підвищення конкурентоспроможності українських медичних університетів, широкого застосування електронного навчання, управління електронним навчанням; інформаційну та методологічну підтримку розроблення навчального контенту. Підкреслюється, що альтернативи інформатизації закладів освіти сьогодні не існує, а головною метою інформатизації медичних вищих навчальних закладів має стати забезпечення гармонізації між потребами ринку в медичних і фармацевтичних спеціалістах із визначеними компетенціями, зі світовими тенденціями та результатами функціонування вищих навчальних закладів.


Ключові слова


інформатизація закладів вищої медичної освіти; інформаційні технології; напрями інформатизації; віртуальна інтеграція наукових досліджень; трансдисциплінарність; математичне, імітаційне та комп’ютерне моделювання; онтологічні моделі знань.

Повний текст:

PDF

Посилання


Grinshkun, V. V. (2004). Razvitie integrativnykh podkhodov k sozdaniyu sredstv informatizatsii obrazovaniya [Development of integrative approaches to the creation of informatization tools for education] (Doctoral dissertation). Available from National Electronic Library.

Obraztsov, P. I. (2003). Obespechenie uchebnogo protsessa v usloviyakh informatizatsii vysshei shkoly [Maintenance of educational process in the conditions of computerization of the higher school]. Pedagogika, 5, 27–33.

The Law of Ukraine. (1998). Pro Natsіonal’nu programu іnformatizatsіi [About the National informatization program]. Vіdomostі Verkhovnoi Radi Ukraini (Vedomosti of the Verkhovna Rada of Ukraine), 27–28.

Robert, I. V. (2008). Teoriya i metodika informatizatsii obrazovaniya (psikhologo-pedagogicheskii i tekhnologicheskii aspekty) [Theory and methods of informatization of education (Psychological, pedagogical and technological aspects)]. 2nd ed. Moscow: IIE RAE.

Serafim, S. A., Forster, A. C., Simões, M. J., & Penaforte, T. R. (2010). Assessment of informatization for the dispensing of medications at a university hospital. Clinics (Sao Paulo), 65(4), 417–424.

Baryshev, R. A., Zaharov, P. A., & Babina, O. I. (2015). Informatization of education: reader personal account and electronic library in university. Journal of Siberian Federal University. Humanities & Social Sciences, 9(8), 1979–1989.

Du, Yuxia, & Yang, Gaixue. (2003). Distance education: efficient tool of promoting fairness in education. Modern Distance Education, 2.

Van Bemmel, J., & McGray A. T. (Eds.). (2000). IMIA Yearbook of Medical Informatics. Stuttgart: Schattauer.

Li, Qing, & Li, Miao. (2013). Literature review on special education informatization research in China. Modern Educational Technology, 7.

Sapargaliyev, D., & Shulenbayeva, K. (2013). Informatization of Kazakhstani higher education. Procedia — Social and Behavioral Sciences, 83, 468–472.

You, H., & Chi, R. (2012). Informatization and the industrial upgrading in China. Service Science, 3(1), 7–20.




DOI: http://dx.doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2017.4.8446

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


##submission.copyrightStatement##