СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ

V. P. Martsenyuk, О. О. Stakhanska

Анотація


В роботі описано інноваційні технології навчання, запроваджені в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського. На основі методів системного аналізу здійснено декомпозицію проблеми якісної підготовки лікарів та показано підхід до визначення пріоритетності методик.


Повний текст:

тут

Посилання


Ковальчук Л .Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 16-20.

Мисула І. Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах / І. Р. Мисула, В. П. Марценюк, Г. Я. Загричук, А. Г. Шульгай // Медична освіта. - 2007. - №> 2. - С. 27-29.

Мисула І. Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів) / І. Р. Мисула, О. Є. Федорців // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 30-32.

Марценюк В.П. Впровадження в навчальний процес ком -п 'ютерних технологій / В. П. Марценюк // Медична освіта. -2007. - № 2. - С. 40-41.

Марценюк В. П. Визначення пріоритетних інноваційних методик підготовки лікарів-стоматологів на основі методу аналізу ієрархій / В. П. Марценюк, О. О. Стаханська // Медична інформатика та інженерія. - 2009. - .№3. - С.13-21.




DOI: http://dx.doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2009.4.97

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


##submission.copyrightStatement##