ВИКОРИСТАННЯ ПРИНЦИПІВ МЕДИЧНОЇ ОНТОЛОГІЇ ДЛЯ ПОБУДОВИ СЦЕНАРНИХ МОДЕЛЕЙ ПІСЛЯДИПЛОМНОГО НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ
Анотація
Описуються підходи, засоби та технології формування персоніфікованих електронних майданчиків управління знаннями в навчально-інформаційному середовищі. Розглянуті онтологічні аспекти побудови моделі е-сценарію супроводу процесу навчання/перепідготовки лікаря з використанням мережевих систем знань. Це припускає вирішення актуальних проблем підвищення ефективності навчання лікарів на основі застосування сучасних мережевих технологій дистанційного доступу до розподілених систем знань.
Повний текст:
ТУТПосилання
Биков В. Ю. Технології хмарних обчислень, ІКТ-аутсорсінг та нові функції ІКТ -підрозділів навчальних закладів і наукових установ [Електронний ресурс] / В. Ю. Биков // Інформаційно-комунікаційні технології в освіті : зб. наук. праць. - Херсон : Х Д У 2011. - Вип. 10. - Режим доступу : http://ite.ksu.ks.ua/2011/випуск-10.
Биков В. Ю. Електронна педагогіка та сучасні інструменти систем відкритої освіти [Електронний ресурс] /В . Ю. Биков, І. В . Мушка // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2009. - N° 5 (13). - Режим доступу до журналу : http://www.ime.edu-ua.net/em.html.
Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти : монографія / В. Ю. Биков . - К. : Атіка, 2008. - 684 с. : іл.
Гладун А. Я. Онтологии в корпоративных сетях [Электронный ресурс] / А. Я. Гладун, Ю. В. Рогушина // Корпоративные информационные системы. - 2006. - № 1. - Режим доступу: http://www.management.com.ua/ims/ims 115.html.
Гладун В. П. Процессы формирования новых знаний / В. П. Гладун. - София : Педагог 6, 1994. - 192 с.
Дем ’яненко В. Б. Комп’ютерні онтології - технологічна основа формування освітянських інформаційних ресурсів [Електронний ресурс] / В. Б. Д ем ’яненко, О. Є. Стрижак // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2011. - Том 22. - № 2. - Режим доступу:
http://journal.iitta. gov.ua/index.php/itlt/article/view/419.
Стрижак О. Є. Інформаційно-технологічні рішення формування операційного простору діяльності обдарованої особистості [Електронний ресурс] / [Г. Востров, С. Кальной, О. Павлов та ін .] . - Режим доступу : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Nivoo/2010_4/22.pdf.
Мананникова Н. Н. Учебно-исследовательская работа учащихся: методические рекомендации для учащихся и педагогов [Электронный ресурс] / Н. Н. Мананникова. -Режим доступу :
http://nsportal.ru/blog/shkola/obshcheshkolnaya-tematika/nauchno-issledovatelskaya-rabota-uchashchikhsya.
Применение методов и средств онтологического анализа для управления образовательной деятельностью / В. В. Мартынов, В. И. Рыков, Е. И. Филосова, Ю. В. Шаронова // Вестник УГАТУ Управление в социальных и экономических системах. - Уфа : УГАТУ, 2012. - Т 16. - N° 3 (48). - С. 230-234.
Морзе Н. В. Інформатичні компетентності професора - міф чи реальність? [Електронний ресурс] / Н. В . Морзе //
Електронний депозитарій. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Вип. 9. - Режим доступу: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/691/browse?type=author&order=ASC&rpp=20&value=% 00%9С%00%БЕ%01%80%00%Б7%00%Б5%2С+%Б0%9Б%Э0%92.
Палагин А. В . К проектированию онтологоуправляемой информационной системы с обработкой естественно-языковых объектов / А. В . Палагин, Н. Г. Петренко //Мате-матические машины и системы. - 2008. - № 2. - С. 14-23.
Стрижак О. Є. Комп’ютерні тезауруси як технологічна платформа створення авторських методик викладання предметних дисциплін / О. Є. Стрижак // Актуальні проблеми психології : Психологічна теорія і технологія навчання / за ред. С. М Максименко, М. Л. Смульсон. - К. : Н П У імені М. П. Драгоманова, 2009. - Т 8. - Вип. 6. - С. 2 5 9 -2 6 6 .
DOI: http://dx.doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2013.2.1701
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##