МОДЕЛІ ОЦІНЮВАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ РІЗНИХ ТИПІВ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇХ РІВНЯ СКЛАДНОСТІ
Анотація
У статті описується технологія оцінювання тестових завдань, а також розподіл завдань різних типів за рівнями складності. При цьому розподілі пропонується використовувати інтегровану функціональну модель, що дозволяє застосовувати різні способи розподілу тестових завдань, включених в тест, залежно від їх типів.
Повний текст:
тутПосилання
Гулюкина Н. А. Педагогический тест: этапы и особенности конструирования и использования : пособие для преподавателей / Н. А. Гулюкина, С. В. Клишина - Новосибирск : - Вид-во НГТУ 2001.
Михеев О. В. Математические модели педагогических измерений / О. В. Михеев // Педагогические измерения. -2004. - № 2. - C75 - 88.
Birnbaum A. Some Latent Trait Models and Their Use in Inferring and Examinee's Ability. In Lord F.M., Novick M. Statistical Theories of Mental Test Scores. Addison-Wesley Publ. Co. Reading, Mass, 1968. - P. 397 - 479.
DOI: http://dx.doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2010.4.145
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##