МОДЕЛІ ОЦІНЮВАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ РІЗНИХ ТИПІВ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇХ РІВНЯ СКЛАДНОСТІ

V. P. Martsenyuk, N. M. Handzyuk

Анотація


У статті описується технологія оцінювання тестових завдань, а також розподіл завдань різних типів за рівнями складності. При цьому розподілі пропонується використовувати інтегровану функціональну модель, що дозволяє застосовувати різні способи розподілу тестових завдань, включених в тест, залежно від їх типів.


Повний текст:

тут

Посилання


Гулюкина Н. А. Педагогический тест: этапы и особенности конструирования и использования : пособие для преподавателей / Н. А. Гулюкина, С. В. Клишина - Новосибирск : - Вид-во НГТУ 2001.

Михеев О. В. Математические модели педагогических измерений / О. В. Михеев // Педагогические измерения. -2004. - № 2. - C75 - 88.

Birnbaum A. Some Latent Trait Models and Their Use in Inferring and Examinee's Ability. In Lord F.M., Novick M. Statistical Theories of Mental Test Scores. Addison-Wesley Publ. Co. Reading, Mass, 1968. - P. 397 - 479.




DOI: http://dx.doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2010.4.145

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


##submission.copyrightStatement##