ПРОБЛЕМИ ОПИСУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ СТАТИСТИЧНИХ МЕТОДІВ У НАУКОВИХ РОБОТАХ І СТАТТЯХ
Анотація
В статті описано методологію організації процесу індивідуалізованого навчання із використанням адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань EduPro. Запропонована методологія дозволяє сформувати індивідуальну структуру навчального матеріалу, що дозволяє реалізувати значні можливості адаптації до початкового рівня знань, навичок і здібностей студентів, визначення моменту готовності студентів для переходу на більш складний рівень матеріалу, відображення взаємозв’язків між різноманітними показниками функціонування, якістю виконання завдань і результатом тестування.
Повний текст:
тутПосилання
Mainland D. Chance and the blood count. 1934 CMAJ 1993; 148:225.
Сіентон Гланц. Медию-биологическая статистика / Гланц С. - М.: Практика, 1999. - 220 с.
Feinstein A. R. Clinical biostatistics: a survey of statistical procedures in general medical journals. Clin.Pharmacol. Ther., 15:97-107, 1974.
Мінцер О. П. Оброблення клінічних і експериментальних даних у медицині: навч.посібник / О. П. Мінцер, Ю. В. Вороненко, В. В. Власов. - К.: Вища школа, 2003. - 350 с.
Лапач С .Н. Статистические методы в медико-биологических исследованиях с использованием Excel / С. Н. Лапач, А. В. Чубенко, П. Н. Бабич. - К.: Морион. - 2000. - 315
DOI: http://dx.doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2010.2.101
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##