КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ РЕЙТИНГУ НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВМ(Ф)НЗ УКРАЇНИ

V. P. Martsenyuk, М. І. Shved, S. Ya. Hural

Анотація


В роботі запропоновано метод визначення рейтингу наукової діяльності викладачів ВМ(Ф)НЗ України. В його основу пропонується покласти систему рейтингових індикаторів та коефіцієнтів пріоритетності, які грунтуються на частці внеску викладача в наукову діяльність всього навчального закладу у відсотковому вимірі. Визначено основні тематичні напрями та рейтингові індикатори, які формуються за показниками первинної бази даних.

Повний текст:

тут

Посилання


Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти. - К.: Ленвіт, 2006. - 35 с.

Вища освіта в Україні: відповіді на виклики часу // Доповідь Міністра освіти і науки України Івана Вакарчука на нараді під головуванням Президента України Віктора Ющенко. - К., 16.09.2008 р.

Субетто А. И. Квалитология образования. - СПб-М., 2000. - С.7.

Швець Є. Я., Турба М. М., Швець Д. Є. Проблема аналізу і контролю якості освіти / Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - Запоріжжя, ЗДІА. - Випуск № 23 - 2005. - С. 17- 24.

Шишов С. Е., Кальней В. А. // Школа: Мониторинг качества образования. - М: 2000. - 320 с.

Педагогічна соціологія / За.ред. В. Болгаріна та ін. - Тернопіль: Підручники і посібники, 1998.

Паніна Н. В. Технологія соціологічного дослідження. -К., 1996.




DOI: http://dx.doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2009.1.60

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


##submission.copyrightStatement##