СТРАТЕГІЯ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МЕДИЧНИХ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ФАХІВЦІВ

M. V. Banchuk, O. P. Volosovets, Yu. V. Voronenko, O. P. Mintser

Анотація


Формулюються найважливіші принципи побудови процедур оцінювання. В цьому контексті як оціночний процес розглядається кваліметрія. Пропонується загальна системна модель якості підготовки фахівців, що формалізується у вигляді оцінювання комплексу направлених співвідношень.


Повний текст:

тут

Посилання


К обществам знаний. Доклад ЮНЕСКО // ЮНЕСКО. -Париж, 2005. - 78 с.

Україна на шляху до суспільства знань: освіта, наука, культура / За ред. А.В. Пазюка. - К.: МГО «Прайвесі Юкрейн», 2005. - 69 с.

Субетто А. И. Системологические основы образовательных систем. В 2-хкн. - М.: Исследоват. центр проблем качества подготовки специалистов, 1994. - 288 с.; 321 с. 4. Субетто А. И. Введение в нормологию и стандартоло-гию образования - СПб. - М.: ИЦ ПКПС, КГУ им. Н. А. Некрасова, 2001. -152 с.




DOI: http://dx.doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2008.1.160

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


##submission.copyrightStatement##